1.
Не розв’язуючи рівняння,
знайти суму і добуток їх коренів:
х2 + 17х - 38 = 0
2.
Розв’яжіть рівняння за допомогою теореми Вієта:
а) х2
+ 5х + 4 = 0
б) у2
– 9у + 20 = 0
3.
Складіть квадратне
рівняння із цілими коефіцієнтами, корені
якого дорівнюють:
а) 2 і 5;
б) – 0,2 і - 10.
4.
Число -12 є коренем
рівняння х2 + 15х + а = 0.
Знайти значення а і другий корінь рівняння.
4. Функція обмежена знизу та необмежена зверху
Завдання: № 656, 676, 680.
Тема: Рівняння х2 = а. Тотожність ( √х)2 = а, а ≥ 0
1 лютого
Тема: Рівняння х2 = а. Тотожність ( √ а)2 = а, а ≥ 0.
Прочитайте § 16.
Опрацюйте розв"язки прикладу 1.
Виконайте аналогічно №598, 600
Опрацюйте розв"язки прикладу 2.
Виконайте аналогічно №602, 604
Домашнє завдання: Вивчіть правила § 16.
Виконайте № 599, 601, 603, 605
30січня
Тема:Множина. Підмножина. Числові множини.
Опрацюйте § 15.
Перегляньте відео:
Домашня робота: №578, 580(див пр.2 ст.131).
21 грудня
Тема:Узагальнення і систематизація знань.
Виконайте завдання з підручника ст.98-99
Завдання для перевірки знань.
19 грудня
Тема: Функція y=k/x, її графік та властивості.
Перегляньте відео:
Пояснення запишіть у зошит (класна робота):
1. визначення;
2.Властивості:
3. Приклад 3, ст.89-90( Умова, таблиця, графік по точках).
№379(див. №1 відео).
Домашня робота:№382, 386, 388(див. №3 відео).
7 грудня
Тема:Властивості степеня із цілим показником.
Перегляньте відео:
5 грудня
Тема: Степінь із цілим показником
Запишіть у класну роботу.
Розгляньте приклади 1, 2, 3, 4. У зошиті аналогічно
виконайте № №273, 276(1 і 2 стовп.)
Домашня робота: Вивчити визначення
та властивості ст.71, 72.
Виконати №277. 285(4 приклади).
23 листопада
Тема:Узагальнення і систематизація знань.
У класній роботі варіант 1, завдання1(а, б, г), 2(а), 3(а)
У домашній роботі варіант 2.
21 листопада
Тема: Раціональні рівняння. Самостійна робота.
Самостійна робота (виконайте в зошиті).
2 листопада
Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів.
Самостійна робота -всі завдання виконуємо письмово в зошиті.
Виконайте №202(1), 204(2).
Домашня робота І рівень №198.
№203, 205(1).
31 жовтня
Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів.
Перегляньте відео.
Виконайте №196, 200.
Домашня робота №197(3, 4), 201.
19 жовтня
Тема: Множення дробів. Піднесення дробів до степеня.
Перевіримо знання ТЕСТ
Прочитайте §5. Вивчіть правило ст. 41.
Опрацюйте приклади 5, 6.
Виконайте вправи: 153, 161, 163(1).
154, 162, 163(2).
17 жовтня
Тема: Множення дробів. Піднесення дробів до степеня.
Прочитайте §5. Вивчіть правило ст. 39.
Опрацюйте приклади 1, 2, 3. Аналогічно виконайте вправи.
Виконайте вправи І рівень-145, 147(4,5,6), 149(4,5,6). 148, 152(1,2).
ІІ рівень-149(4,5,6), 151(4,5,6), 157. 152(4,5,6), 158.
Вправи червоним кольором виконуєте у домашній роботі .
12 жовтня
Тема:Контрольна робота з теми:
"Раціональні вирази. Додавання і віднімання дробів"
Фото скину о 9:25
10 жовтня
Тема:Узагальнення та систематизазія знань.
Повторіть правила §1-4.
Виконайте завдання для перевірки знань ст.38-39.
3 жовтня
Тема: Додавання і віднімання дробів
з різними знаменниками.
Перевіримо знання. Додавання і віднімання дробів
з однаковими знаменниками.ТЕСТ
Перегляньте : ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Виконайте №94, 96(1-3), 98(3, 4) (дивитися приклад1 ст.27,
приклад 2 ст. 28).
21 вересня
Тема: Основна властивість раціонального дробу.
Перевіримо знання. Раціональні вирази.ТЕСТ №7-11-письмово в зошитах.
Опрацюйте §2.
Розгляньте приклад1- виконайте №32
Розгляньте приклад2- виконайте №38, 40(2, 6), 43(3, 4)
Пригадайте
Розкласти многочлен на множники можна
такими способами:
1) винести спільний множник за дужки;
2) застосувати формули скороченого множення;
ЗАВДАННЯ: І рівень №34(1-4), №39
ІІ рівень №41, 44(1-4)
19 вересня
Тема: Раціональні вирази.
Прочитайте §1.
Вивчіть правила.
Виконайте №3, №7(щоб знайти значення виразу треба
замість букви у вираз підставити число і обчислити).
Розгляньте приклад 1 ст.6 і аналогічно виконайте №7(2, 4. 5).
Розгляньте приклад 2 ст.7 і аналогічно виконайте №13(1, 3).
7 вересня
Тема: Повторення
1.Виконати дії:
а)(-4а2в5)•(0,5ав3)3
б)(а2+15а+14)-(а2+15а-14)
в)
9а2в(7а2-5ав-4в2)
г)(5а-2в)(3а+4в)
д)(4а3в2-12а2в3):
(2ав)
2.Представити у вигляді многочлена:
а)(2а-5)2
б)(5+8m)2
в)(2а-3)(2а+3)
г)
(5d+2)(5d-2)
д) (3-2с)(9+6с+4с2)
е) (1+0.2х)(1-0.2х+0.4х2)
3.Розкласти многочлен на множники:
а)
9а2в2-12ав3
б)
5(а-в)-7а(в-а)
в)m3-2m+4-2m2
г)25-а2
д)16х4-81
ж)0,25а2-0,09m4
з)100-20а+а2
е)9у4+12у2z+4z2
Самостійно:
1.Спростити
вираз: |
а)(5b-3)2+30b |
б)(6а-5)(6а+5)-11 |
в) 81-(9х-1)(9х+1) |
г) (4а+3)2+(4а-3)(4а+3) |
д)(р+2)3-6р(р+2) |
е) 792-292 |
ж) (6х-5)(6х+5)-(5х+2)2+29 |
2.
Розкласти на множники: |
а) 100m2-49n2 |
3.
Розв’язати рівняння: |
а)(4х-3)(4х+3)=7 |
б) (3х-2)2=9х2-8х |
в) (5а+9)2=(5а-3)(5а+3) |
г) (2а-3)(2а+3)=4а2-3а |
5 вересня
Тема: Повторення
1. Знайти значення виразу:
1) (8,37:2,7-8,7)=
2) (-2/17)*(1-17,6:55)=
2. Розв’язати рівняння:
1)2х+7=3х-2(3х-1) 2) 4-2(х+3)=4(х-5)
3) 7х-4(х-3)=12+3х 4)5х-2(8х-10)=-11х-20
3. Задача
Рулон паперу довжиною 135 м розрізали на
дві частини у відношенні 2:7. Знайти довжину більшої частини.
4. Розв’язати рівняння:
5. Задача
Катер мав пройти відстань між містами зі швидкістю 15
км/год, а насправді пройшов зі швидкістю 12 км/год, тому запізнився на 3 год.
Знайти відстань між містами.
Самостійно:
1.Задача:
1) 1. Периметр прямокутника дорівнює 20см, а одна
із його сторін на 2 см більша за другу. Знайдіть сторони прямокутника.
2) 2. Розв’язати рівняння:
3. Виконайте дії:
1. -0,2ab-(0,4ab-2b).
2. 0,2a3(8a4-4a3+3).
3. (8a2-3a+1)(a-5).
4. 5a(7-4a)+(2a+5)(10a-3).
5.
(8а2-11аb-b2)+(-6a2+3ab-b2)-(a2-8ab+4b2).
6. (а-3)(а-2)(а+4).
4. На одній із ділянок було в три рази більше кущів смородини ніж на другій. Після того як із першої ділянки пересадили на другу 8 кущів смородини, то на обох ділянках кущів смородини стало порівну. Скільки кущів смородини росло на кожній ділянці спочатку?
2
Немає коментарів:
Дописати коментар