Алгебра 8 клас



Дистанційне навчання
Свої фотозвіти можна надсилати на пошту       sogfi1963@gmail.com


https://meet.google.com/hpp-zayg-mgg


Підсумковий урок:ВІДЕО
8 травня

Тема: "Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач"

Розгляньте розв'язання задачі № 3 у  ВІДЕО.

Повторіть параграф 26.
Повторіть алгоритм розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь.
Розгляньте Приклади 1, 2, розв'язані в підручнику. 
Розв'яжіть письмово № 992, № 994.

Домашня робота: № 993, № 995.

3 травня
Тема: Розв"язування рівнянь які зводяться до квадратних.

Перегляньте уважно у ВІДЕО  третій та четвертий методи розв'язування рівнянь.

Прочитайте § 25 пункти 3, 4.

За зразком у відео розв'яжіть письмово № 975 (у відео № 3), 

№ 953(1, 3, 5)  (у відео № 4).

1 травня
Тема:Розв"язування рівнянь які зводяться до квадратних.

Перегляньте уважно у ВІДЕО перший та другий методи розв'язування рівнянь .

Прочитайте § 25 пункти 1, 2.

За зразком у відео розв'яжіть письмово № 960 (1, 2) (у відео № 1),
 № 961(1, 4)  (у відео № 1). 

19 квітня
Тема: Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена
            на лінійні множники.
Перегляньте уважно відео до задачі № 4.

Прочитайте  §24.
Вивчіть означення: квадратного тричлена;
                                 кореня квадратного тричлена.
Розгляньте Приклади 1, 2, 3, розв'язані в підручнику. 

За зразком у відео розв'яжіть: усно № 909 (у відео № 1);
  письмово № 912 (у відео № 2), № 918 (1, 3, 4, 5)(у відео № 3). 

17 квітня
Тема:  "Квадратне рівняння як математична модель
 текстових і прикладних задач"

Перегляньте уважно відео до задачі № 3.

Прочитайте § 23.
Вивчіть алгоритм розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь.
Розгляньте Приклади 1, 2, розв'язані в підручнику. 

За зразком у відео розв'яжіть письмово № 882 (у відео № 1), № 883 (у відео № 2).
Домашня робота. №884, 887, 890.

5 квітня
Тема: Теорема Вієта.

Прочитайте  § 22.
Вивчіть: теорему Вієта;
               теорему, обернену до теореми Вієта.
Розгляньте Приклади 1, 2, розв'язані в підручнику. 

Дайте відповіді на питання на с. 194.

Розв'яжіть усно № 852.
Розв'яжіть письмово № 854, № 856.
Домашнє завдання:

1.    Не розвязуючи  рівняння, знайти суму і добуток їх коренів:

х2 + 17х - 38 = 0

2.    Розвяжіть рівняння за допомогою теореми Вієта:

а) х2 + 5х + 4 = 0

б) у2 – 9у + 20 = 0

3.    Складіть квадратне рівняння із цілими коефіцієнтами,  корені якого дорівнюють:

а) 2 і 5;

б) – 0,2 і - 10.

4.    Число -12 є коренем рівняння  х2 + 15х + а = 0. Знайти значення а і другий корінь рівняння.

3 квітня
Тема:"Формула коренів квадратного рівняння"
Перевіримо знання :ТЕСТ1

Повторіть параграф 21.
Повторіть: означення дискримінанта квадратного рівняння;
                   формулу коренів квадратного рівняння.

Розв'яжіть письмово:
№ 838 (спочатку у рівняннях позбуваємося знаменників, помноживши ліву і праву частини рівняння на НСК знаменників, розкриваємо дужки, зводимо подібні, переносимо всі доданки вліво і розв'язуємо квадратне рівняння); Див. Viber.(наша група)
№ 840. Див. Viber. (наша група).
Завдання: № 837, № 839.

15 березня
Тема: Формула коренів квадратного рівняння.
Повторіть параграф 21.
Повторіть: означення дискримінанта квадратного рівняння;
                   формулу коренів квадратного рівняння.


Розв'яжіть усно № 826.
Розв'яжіть письмово № 832, № 836 (1, 3).
Завдання:
Вивчіть: означення дискримінанта квадратного рівняння;
                   формулу коренів квадратного рівняння.
Виконайте: 1, 2, 5, 6, 8. 



13 березня
Тема: Формула коренів квадратного рівняння.
Рівняння вигляду ax2+bx+c=0, у якому ab і c — дійсні числа та a0, називається квадратним рівнянням.
4x23x+1=0
 
a=4 b=3  c=1
Корені квадратного рівняння знаходять за формулами:
 
 x1 = b+D2a   
 
x2 = bD2a,  де D= b24ac 
 
D називається дискримінантом.
 
За значенням дискримінанта можна визначити кількість коренів квадратного рівняння.
 
Якщо D<0 (від'ємний), то в рівняння немає дійсних коренів.
 
Якщо D=0, то рівняння має два рівних корені.

Якщо D>0 (додатний), то рівняння має два різних корені.

Перегляньте уважно відео.

 Прочитайте параграф 21,  Розв'яжіть усно № 824.

Розв'яжіть письмово № 827, 829(1, 2)

Завдання:

Вивчіть: означення дискримінанта квадратного рівняння;

               формулу коренів квадратного рівняння.

Розгляньте Приклади 1, 2, розв'язані в підручнику. 

Дайте відповіді на питання на с. 186.

Розв'яжіть письмово № 828, 830(1, 2).


1 березня
Тема:Розв"язування вправ.
Самостійна робота
Повторити властивості кореня.

22 лютого
Тема:"Функція у = √ х, її графік і властивості"

1. повторення 
"Функція у = √ х, її графік і властивості"

x0146.259
y0122.53

Властивості функції y=x

1. Область визначення функції — промінь [0;+)
 
2. y=0, якщо x=0y>0, якщо x>0
 
3. Функція зростає на промені [0;+)

4. Функція обмежена знизу та необмежена зверху
 
5. yнайм=0приx=0;yнайбне існує
 
6. Функція неперервна на промені [0;+)


2. Розв"язування вправ. ТЕСТ

Завдання: №724, 697(1, 2).


Тотожні перетворення виразів, що містять 
квадратні корені.ТЕСТ
22 лютого
Тема:"Функція у = √ х, її графік і властивості"

Перегляньте уважно  відео

Прочитайте § 19.
Вивчіть властивості функції у = √ х на с. 162.
Розгляньте Приклади 1 - 3, розв'язані у підручнику.

За зразком у відео розв'яжіть письмово № 720 , № 721 ,
№ 725 (1) , № 726 .
Завдання: №722(1, 3), 727, 686, 692 

15 лютого
Тема: Тотожні перетворення виразів, що містять 
квадратні корені.
На повторення виконати завдання з фото (вайбер)
Прочитайте уважно  § 18 . пункт 3, 4, 5.
Розгляньте та детально розберіть розв'язування Прикладів 3-9 ст.153-154..
За зразками, розв'язаними у даних Прикладах, 
розв'яжіть :
№681, 683, 685,689.
 Відео з попереднього уроку на допомогу.
Завдання:  682, 684, 686, 690.
 
13 лютого
Тема: Тотожні перетворення виразів, що містять 
квадратні корені.
На повторення   655( див приклад 7 ст.144)
Прочитайте уважно  § 18 . пункт 1, 2.
Розгляньте та детально розберіть розв'язування Прикладів 1,2.
За зразками, розв'язаними у даних Прикладах, 
розв'яжіть :
№675, 679. Відео на допомогу.

Завдання: 
 656, 676, 680.






Тема: Рівняння х2 = а. Тотожність ( √х)2 = а, а ≥ 0

1 лютого

Тема: Рівняння х2 = а. Тотожність ( √ а)2 = а, а ≥ 0.

Прочитайте § 16.

 Опрацюйте розв"язки прикладу 1.

Виконайте аналогічно №598, 600

Опрацюйте розв"язки прикладу 2.

Виконайте аналогічно №602, 604

Домашнє завдання: Вивчіть правила § 16.

Виконайте  № 599, 601, 603, 605


30січня

Тема:Множина. Підмножина. Числові множини.

Опрацюйте § 15.

Перегляньте відео:


У класній роботі  запишіть приклади з відео.

Домашня робота: №578, 580(див пр.2 ст.131).


21 грудня

Тема:Узагальнення і систематизація знань.

Виконайте завдання з підручника ст.98-99 

Завдання для перевірки знань. 

19 грудня

Тема: Функція y=k/x, її графік та властивості.

Перегляньте відео:

Пояснення запишіть у зошит (класна робота): 

1. визначення;

2.Властивості:

3. Приклад 3, ст.89-90( Умова, таблиця, графік по точках).

№379(див. №1 відео).

Домашня робота:№382, 386, 388(див. №3 відео).

7 грудня

Тема:Властивості степеня із цілим показником.

Перегляньте відео:


Прочитайте параграф 10 с. 77.

Вивчіть  властивості степеня
У класну роботу запишіть завдання  приклади з відео. №305, 307, 309
У домашній роботі  розв'яжіть № 314.

 

5 грудня

Тема: Степінь із цілим показником

Запишіть у класну роботу.

         

     Розгляньте приклади 1, 2, 3, 4. У зошиті аналогічно 

виконайте  №273, 276(1 і 2 стовп.)

Домашня робота: Вивчити визначення

 та властивості ст.71, 72.

 Виконати №277. 285(4 приклади).

23 листопада

Тема:Узагальнення і систематизація знань.

 ЗАВДАННЯ

У класній роботі варіант 1, завдання1(а, б,  г), 2(а), 3(а)

У домашній роботі варіант 2.

21 листопада

Тема: Раціональні рівняння. Самостійна робота.

Закінчіть рівняння.

Проаналізуємо розв'язки рівнянь:



Закінчіть рівняння.

Домашня робота.

Самостійна робота (виконайте в зошиті).








2 листопада

Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів. 

Самостійна робота -всі завдання виконуємо письмово в зошиті.

Виконайте №202(1), 204(2).

Домашня робота І рівень №198.

№203, 205(1).

 31 жовтня

Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів.

Перегляньте відео.


Опрацюйте приклади 1 і 2 ст.53, 54.

Виконайте №196, 200.

Домашня робота №197(3, 4), 201.


   19 жовтня

Тема: Множення дробів. Піднесення дробів до степеня.

Перевіримо знання ТЕСТ

Прочитайте §5. Вивчіть правило ст. 41.

Опрацюйте приклади 5, 6.

Виконайте вправи: 153, 161, 163(1).  

  154, 162, 163(2).

17 жовтня

Тема: Множення дробів. Піднесення дробів до степеня.

Прочитайте §5. Вивчіть правило ст. 39.

Опрацюйте приклади  1, 2, 3. Аналогічно виконайте вправи.

Виконайте вправи І рівень-145, 147(4,5,6), 149(4,5,6).  148, 152(1,2).

ІІ рівень-149(4,5,6), 151(4,5,6), 157.   152(4,5,6), 158.    

Вправи червоним кольором виконуєте у домашній роботі .


 12 жовтня

Тема:Контрольна робота з теми: 

"Раціональні вирази. Додавання і віднімання дробів"

Фото скину о 9:25



10 жовтня

Тема:Узагальнення та систематизазія знань.

Повторіть правила §1-4.

Виконайте завдання для перевірки знань ст.38-39.


3 жовтня

Тема: Додавання і віднімання дробів

             з різними знаменниками.

Перевіримо знання. Додавання і віднімання дробів

             з однаковими знаменниками.ТЕСТ

Перегляньте : ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Виконайте №94, 96(1-3), 98(3, 4) (дивитися приклад1 ст.27, 

 приклад 2 ст. 28).


21 вересня

Тема: Основна властивість раціонального дробу.

Перевіримо знання. Раціональні вирази.ТЕСТ   №7-11-письмово в зошитах.

Опрацюйте §2. 

Розгляньте приклад1- виконайте №32

 Розгляньте приклад2- виконайте №38, 40(2, 6), 43(3, 4)

Пригадайте

 Розкласти многочлен на множники можна

 такими способами:

 1) винести спільний множник за дужки;

2) застосувати формули скороченого множення;

ЗАВДАННЯ: І рівень №34(1-4), №39

                    ІІ рівень №41, 44(1-4)


19 вересня

Тема: Раціональні вирази.

Прочитайте §1.

Вивчіть правила.

Виконайте №3, №7(щоб знайти значення виразу треба 

замість букви у вираз підставити число і обчислити).

Розгляньте приклад 1 ст.6 і аналогічно виконайте №7(2, 4. 5).

Розгляньте приклад 2 ст.7 і аналогічно виконайте №13(1, 3).

ЗАВДАННЯ:№8, №14.



 

7 вересня 

Тема:  Повторення

1.Виконати дії:

а)(-4а2в5)•(0,5ав3)3

б)(а2+15а+14)-(а2+15а-14)

в) 9а2в(7а2-5ав-4в2)

г)(5а-2в)(3а+4в)

д)(4а3в2-12а2в3): (2ав)

2.Представити у вигляді многочлена:

а)(2а-5)2

б)(5+8m)2

в)(2а-3)(2а+3)

г) (5d+2)(5d-2)

д) (3-2с)(9+6с+4с2)

е) (1+0.2х)(1-0.2х+0.4х2)

3.Розкласти многочлен на множники:

а) 9а2в2-12ав3

б) 5(а-в)-7а(в-а)

в)m3-2m+4-2m2

г)25-а2

д)16х4-81

ж)0,25а2-0,09m4

з)100-20а+а2

е)9у4+12у2z+4z2

Самостійно: 

1.Спростити вираз:

а)(5b-3)2+30b

б)(6а-5)(6а+5)-11

в) 81-(9х-1)(9х+1)

г) (4а+3)2+(4а-3)(4а+3)

д)(р+2)3-6р(р+2)

е) 792-292

ж) (6х-5)(6х+5)-(5х+2)2+29

2. Розкласти на множники:

а) 100m2-49n2

3. Розв’язати рівняння:

а)(4х-3)(4х+3)=7

б) (3х-2)2=9х2-8х

в) (5а+9)2=(5а-3)(5а+3)

г) (2а-3)(2а+3)=4а2-3а

  


5 вересня 

Тема:  Повторення

1. Знайти значення виразу:

1) (8,37:2,7-8,7)=

2) (-2/17)*(1-17,6:55)=

2. Розв’язати рівняння:

1)2х+7=3х-2(3х-1)     2) 4-2(х+3)=4(х-5)

3) 7х-4(х-3)=12+3х    4)5х-2(8х-10)=-11х-20

3. Задача

Рулон паперу довжиною 135 м розрізали на дві частини у відношенні 2:7. Знайти довжину більшої частини.

4. Розв’язати рівняння:


5. Задача

Катер мав пройти відстань між містами зі швидкістю 15 км/год, а насправді пройшов зі швидкістю 12 км/год, тому запізнився на 3 год. Знайти відстань між містами.

Самостійно:

1.Задача:

1)     1.   Периметр прямокутника дорівнює 20см, а одна

 із його сторін на 2 см більша за другу. Знайдіть сторони прямокутника.

2) 2. Розв’язати рівняння:

\[1)4(9 - 5x) + 7x = 11 - 2(8x + 1)\]

\[2)9x - 3(12 - 7x) = 5(6x - 7) - 1\]

\[3)5x - 24 = 4(x + 7) - (12 - x)\]

\[4)8x + 5(2 - 3x) = 4 - 6(10x + 3)\]

3. Виконайте дії:

1.      -0,2ab-(0,4ab-2b).

2.      0,2a3(8a4-4a3+3).

3.      (8a2-3a+1)(a-5).

4.      5a(7-4a)+(2a+5)(10a-3).

5.     (8а2-11аb-b2)+(-6a2+3ab-b2)-(a2-8ab+4b2).

6.      (а-3)(а-2)(а+4).

     4. На одній із ділянок було в три рази більше кущів смородини ніж на другій. Після того як із першої ділянки пересадили на другу 8 кущів смородини, то на обох ділянках кущів смородини стало порівну. Скільки кущів смородини росло на кожній ділянці спочатку?


2


Немає коментарів:

Дописати коментар