Інформатика 10 клас



31 травня
Історія виникнення комп'ютера.








Дистанційне навчання з 18 березня
22 березня
Тема: Створення та адміністрування сайту.
Для кращого розуміння теми пропоную переглянути навчальне   відео


Опрацюйте § 22, виконайте вправу 22 на с.208.

Дистанційне навчання з 14 січня по 22 січня

18 січня
Тема: Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення.
Опрацюйте пункт 14 (с.146-151).
Випишіть нові термни та їх визначення,  особливості вікна СКБД.
Дайте відповіді на запитання рубрики "Обговорюємо" (с.151).


Дистанційне навчання з 14 грудня по 22 грудня

21 грудня

Тема: Розв'язування задач з різних предметних галузей

Опрацювати п.13.4 ст.141-143

Домашнє завдання

Підручник § 13.4 ст. 141-143.


17 грудня

Тема:  Програмні засоби для аналізуданих і фінансових розрахунків

1.     Що таке 1%? Як знайти відсотки від числа і число за його відсотками?

2.     Для чого люди або фірми зберігають гроші в банках?

3.     Для чого люди або фірми беруть кредити?

4.     Які категорії функцій ви знаєте в Excel?

5.     Назвіть способи введення функцій в табличному процесорі MS Excel? (вручну, за допомогою майстра функцій).

Накопичування грошей - важливе завдання для кожної людини. Так влаштоване життя, що гроші на майбутнє потрібно зберігати і накопичувати. У кожного свої потреби: хтось планує накопичити гроші для купівлі автомобіля, інший - для квартири, хтось має намір накопичити гроші для оплати навчання своєї дитини, а когось хвилює, на які гроші він буде жити на схилі літ.

Якщо людина хоче зібрати гроші, то це можна зробити кількома способами. 

Можна  просто  відкладати  гроші  та  зберігати  їх дома.   А  можна  покласти  гроші  в  банк на депозитний рахунок (депозит) або  інвестувати гроші в цінні папери або в діяльність  певної  фірми  з  метою  отримання  прибутку.

На покладені на депозит кошти банк виплачує певні відсотки за один рік тримання коштів на рахунку, що збільшує вкладені кошти, і тим самим вкладник отримує прибуток.  Банки пропонують різні види депозитів із різними умовами нарахування  відсотків .

Робота з підручником: § 13 ст.134-140;

п.13. 4   ст.141 уважно прочитайте та виконайте дії ;

Вам на допомогу відео:

Домашнє завдання

Підручник § 13.4 ст. 134-140.


14 грудня

 Тема: Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач.

 Практична робота 4.

Робота з підручником: § 12

 Перегляньте презентацію:https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=E4F5AB1080754985!943&ithint=file%2cpptx&authkey=!AEdFLq-MAemE1w

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2) Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 121-132

4) Вправи для очей.

Запитання:

1. У чому полягає подібність і відмінність сучасних цифрових засобів розв'язування рівнянь та їх систем?

2. Для яких задач доцільно застосовувати кожний з відомих вам цифрових засобів обчислювальної математики?

3. Як застосовують інструмент Підбір параметра табличного процесора MS Ехсе/для розв'язування рівнянь?

4. Що таке оптимізаційна задачі та які задачі можна описати як оптимізацій-ні? Наведіть приклади.

5. Як будують математичну модель оптимізаційної задачі?

6. Який інструмент табличного процесора використовують для розв'язування оптимізаційних задач?

7. Як налаштувати надбудову Розв'язувач в табличному процесорі?

 Домашнє завдання

Підручник § 12 ст. 119-133



 





Немає коментарів:

Дописати коментар