Дистанцйне навчання
Середовище програмування Python ТЕСТ 1
Безпека життєдіяльності при роботі
з комп'ютером. Сучасні мови програмування.
22 грудня
Тема: Складання програм з використанням
алгоритмічної структури слідування.
Перегляньте відео:Запишіть програму з відео.
Хмарні технології - інформаційно-комунікаційні технології, що передбачають віддалене опрацювання та зберігання даних.
Хмарні технології можна використовувати на наступних пристроях:
- стаціонарний комп'ютер;
- ноутбук;
- планшет;
- нетбук;
- смартфон.
До хмарних сервісів належать наступні сервіси:
- онлайн-редактори;
- сервіси для проведення онлайн-конференцій;
- сервіси для розміщення відео;
- сервіси для розміщення фотографій;
- конструктори сайтів;
- конструктори блогів;
- тощо.
Переваги хмарних технологій:
- постійний доступ до своїх ресурсів через Інтернет;
- економія коштів на обслуговуванні комп’ютерного обладнання;
- економія коштів на придбанні програмного забезпечення.
Недоліки використання хмарних сервісів:
- залежність від каналу інтернет-зв’язку;
- ризики технічних збоїв;
- небезпека порушення конфіденційності даних.
Можливості, які надає користувачу хмарне середовище Google Диск:
- зберігати свої файли;
- надавати доступ до своїх файлів іншим користувачам.
Рівні доступу, які можуть отримувати користувачі для спільного використання документів:
- редагування;
- коментування;
- перегляд.
- Відео на допомогу
1.
Запустіть текстовий процесор. Опишіть у текстовому
документі в 2 – 3 реченнях традиції, пов’язані з вашим улюбленим святом.
Збережіть документ у вашій папці у файлі
з іменем Свято.
2.
Надішліть на
адресу вчителя інформатики електронного листа з темою Народні свята.
-
У текст листа
включіть привітання, назву вашого улюбленого свята,ваш підпис.
-
Укладіть створений документ Свято до вашого
листа.
3.
Створіть в адресній книзі групу Мій клас, уключіть до неї
контакти вчителя інформатики та двох однокласників. Надішліть усім членам групи
листа з темою Група, у тексті листа
повідомте прізвища тих,чиї адреси включено до групи Мій клас.
4.
Відкрийте та прочитайте листа, отриманого від учителя
інформатики. Збережіть файл, прикріплений до листа. Створіть і надішліть
відповідь на листа, додайте привітання, дату проведення практичної роботи,
коротку відповідь на запитання, що міститься у вкладеному файлі, та ваше
прізвище.
5.
Перешліть листа від учителя інформатики, на який ви
відповідали, одному з однокласників. Додайте до листа ваше прізвище.
Відео вам на допомогу
- * вмикати і вимикати апаратуру без вказівки вчителя;
- * торкатися роз'ємів з'єднувальних кабелів та самих кабелів;
- * торкатися екрана та тильної частини монітора;
- * переміщувати увімкнені складові обчислювальної системи (системний блок, монітор тощо);
- * класти будь-які предмети на системний блок, монітор, клавіатуру;
- * приносити та використовувати носії даних (флешки, компакт-диски) без дозволу вчителя.
- * знаходитись у кабінеті і виконувати будь-які роботи без присутності відповідальної особи — завідувача кабінету, вчителя, лаборанта.
- * працювати з клавіатурою та маніпулятором «миша» брудними або вологими руками.
Internet-іграшка, помічник або ворог?
MS PowerPoint – область застосування і приховані можливості.
Апаратні та програмні засоби для розробки презентацій.
Безпечний Інтернет вдома.
Майбутнє комп'ютерів
Види інформаційних технологій.
Візитна картка.
Вплив комп'ютера на здоров'я людини.
Можливості та перспективи розвитку комп'ютерної графіки.
Працюємо у середовищі Скретч (якщо є ).
Запишіть програму в зошит.
Розрізняють дві
форми структури розгалуження:
Для реалізації
неповного розгалуження в середовищі Скретч використовують команду:
Структуру
повного розгалуження в середовищі Скретч можна подати командою:
У
програмах, розроблених у середовищі Скретч, можна поєднувати команди:
9 грудня
Вправа 2, запитання1-6 cт.132.
Опрацювати: підручник
ст. 22, 24, 26;
запитання1-7 ст.25:
запитання 1;5-письмово дати відповідь.
Написати короткий лист другові, використай смайлик.
Пригадай етикет електронного спілкування:
1. завжди
вказуйте тему листа. Вона має якомога точніше відображати його зміст;
2. у листі
намагайтеся дотримуватися теми. Пам’ятайте, що більшості людям щодня надходять
десятки листів, тому викладайте свої думки стисло та зрозуміло;
3. перевіряйте
правопис — листи з помилками сприймаються як прояв неповаги та недбалості;
4. не
робіть повідомлення занадто довгими та уникайте великих абзаців. Абзаци
рекомендується відокремлювати один від одного за допомогою вільного рядка;
5. не
відправляйте листи з вкладеннями великого обсягу, не домовившись заздалегідь
про це з одержувачем;
6. у
відповідь включайте фрагменти тексту листа, на який відповідаєте. Але цитувати
слід лише фрази, що безпосередньо стосуються вашої відповіді;
7. використовуйте
підпис, у якому вказується ваше ім’я та адреса електронної пошти;
8. будьте
завжди ввічливими;
9. користуйтесь
у повідомленнях смайликами — схематичними позначеннями
емоцій.
10.
Учитель підводить учнів до логічного
висновку: «Пам’ятайте, що E-mail – засіб
спілкування між людьми. Перед тим як послати листа, прочитайте його уважно ще
раз і поставте себе на місце одержувача». ☺☺☺☺👳
Перегляньте презентацію: презентація
"Наш будинок - Комп'ютер"
Побудова
інформаційної моделі виконується за таким алгоритмом:
1. Визначити мету створення моделі.
2. Визначити предметну область дослідження, для якого створюється модель.
3. Виділити ті властивості об’єкта або явища, які є суттєвими для
дослідження.
4. Установити взаємозв’язки між значеннями вибраних властивостей, між даним
об’єктом або явищем та іншими об’єктами та явищами предметної області, що є
суттєвими для дослідження.
5. Вибрати форму подання інформаційної моделі.
6. Вибрати засіб, з використанням якого буде подано модель.
7. Зобразити модель відповідно до вибраної форми подання, відобразивши в
ній суттєві властивості та встановлені взаємозв’язки.
Побудуємо інформаційну модель об’єкта ромашка лікарська, яку можна використовувати на уроках біології під час вивчення особливостей будови рослин.
2. Предметна область охоплює рослинний світ.
7. Під час відтворення графічної моделі потрібно зобразити органи рослини за таким описом: стебло – пряме, циліндричне, голе, розгалужене; листки – чергові, розсічені; квітки – білі пелюстки, жовті серединки; коріння – стрижневе, мало розгалужене, тонке, неглибоко проникає у ґрунт.
Завдання:Побудуйте інформаційну модель вами обраного об’єкта.
Дякую за роботу!
Немає коментарів:
Дописати коментар