Інформатика 6 клас

 



Дистанцйне навчання 


Адреса моєї пошти     sogfi1963@gmail.com
https://meet.google.com/hpp-zayg-mgg
                                 УРОК

4 травня
Тема:Реалізація програмного проекту відповідно 
до розробленого сценарію

Уважно перегляньте навчальне ВІДЕО
Виконайте завдання відповідно до інструкційної КАРТКИ
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.
На допомогу:
  Побудова літери  М
   Гра з М"ЯЧЕМ

Уроки 
11-25 травня
ТемаРозробка та реалізація власного програмного проекту

Виконання індивідуального проекту
Проект – це скоординована робота людини або групи людей,
спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час.
Робота над проектом складається з декількох етапів:
1. Підготовчий (вибір теми, обґрунтування її практичної значущості, а також визначення шляхів її розв’язання);
 2 Дослідницький етап (планування роботи, визначення методів дослідження, розподіл обов’язків між учасниками проекту);
 3. Реалізація проекту; 
 4. Захист проекту (обговорення проекту та процесу його виконання).
Під час роботи над проектом учні можуть використовувати:
1.     ресурси мережі Інтернет (учні набувають навичок правильно формувати запити для пошуку даних, опрацьовувати здобуту інформацію);
2.     літературу;
3.     додаткові та допоміжні матеріали.

Завдання для проекту (на вибір).

1.     Створіть власну комп’ютерну гру в середовищі Скретч.
2.  Створіть невеличкий, цікавий, сюжетно-закінчений мультфільм в середовищі Скретч.
3.  Створіть інтерактивну гру в середовищі Скретч.


Завдання (на вибір) для тих, хто не бажає фантазувати.

 1. Складіть програму побудови першої літери власного імені. ( У бібліотеці Навчальних проектів Скретч є схожий проект під назвою "Літери". Якщо перша літера твого імені збігається з літерою у проекті, тоді склади програму побудови іншої літери власного імені).
Максимальна оцінка .
2.  Склади проект, у якому виконавець Пішохід переходить дорогу з трьома смугами руху без пішохідного переходу, якщо відстань від автомобіля, що рухається, більша, ніж 100 кроків.(Використай  у проекті команду, щоб пішохід повертався у вихідне положення із затримкою 3 секунди).
Максимальна оцінка .
3.  Склади проект "Гра з м'ячем", у якому виконавець переміщується до м'яча, що з'являється на ігровому полі випадково, або залишається на своєму місці, якщо відстань до м'яча більша, ніж 100 кроків. (Використай з групи команд "Оператори" команду "випадкове від _ до _" для задання координати Х та Y).
Максимальна оцінка .
Чекаю на ваші звіти.
20 квітня
Тема:Розв'язування задач методом поділу на підзачаді.
Перегляньте уважно   відео.
У робочий зошит запишіть короткий конспект. 
Відтворіть програму для побудови кіл.
Домашнє завдання: опрацювати по підручнику пункт 22.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.

6 квітня
Тема:Розв'язування задач з алгоритмічними структурами
повторення.

Виконайте завдання . ПрикладСтворити проект, який малює 3 квадрати. 

Створення квадрату реалізувати як підзадачу.




Даний проект оцінюється в 8 балів, для отримання вищого бала “модернізуйте” проект таким чином, щоб кожен квадрат малювався іншим кольором.
Домашнє завдання: опрацювати по підручнику пункт 22.





3. Налаштуйте положення собачки та складіть продемонстрований нижче алгоритм:
4. Збережіть опрацьований алгоритм у власну папку з назвою «Кіт та собачка»

Домашнє завдання: опрацювати по підручнику пункт 20.Виконати вправу 1 "Термінал" ст. 158. 

або вправу"Пішохід".

ВІДЕО вам на допомогу



Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.

23 лютого
Тема: Створення програмних об"єктів.
Програмними об’єктами середовища Scratch є спрайти (виконавці) та
Сцена.
Створити новий спрайт або вибрати тло для сцени можна кількома
способами: обрати готовий об’єкт із бібліотеки, намалювати у графічному
редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.
У середовищі Scratch вибрати дії зі спрайтами (вилучити, дублювати,
сховати, збільшити, зменшити, переглянути інформацію) можна в
контекстному меню об’єкта або в Рядку меню програми.
Під час виконання програмного проекту Scratch для спрайтів може бути
визначено деякі події, опрацювання яких приведе до змінення значень
властивостей об’єктів. Команди, які можна застосувати для таких цілей,
розміщено у групах Подія, Керування, Датчики вкладки Скрипти.
Вправа Балерина.

На допомогу ВІДЕО
Опрацюйте п.18 ст.145-149. Вправа "Пори року".
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.


16 лютого
Тема:Змінювання значень властивостей
 об"єкта в програмі.
Опрацювати п.17 ст.140-142. Вправа 1

На допомогу відео:


Якщо є можливість створіть свою програму. 
Вишліть фото чи відео звіт у групу.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.

2 лютого

Тема: Представлення презентації.

Закінчуєте роботу над презентацією

на тему "Перший..." або  "Моє захоплення" (до 10 слайдів).
Перевіримо знання:
Комп'ютерні презентації ТЕСТ 1
Ефекти анімації. Рух об'єктів в презентаціях - ТЕСТ 2

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ !
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.

20 січня 

Тема: Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією.

Перегляньте навчальне відео 


Опрацюйте матеріал підручника §16 с.127-129. Пройдіть тест
Підготуйте до захисту власну презентацію на тему "Перший..." або
 "Моє захоплення" (до 10 слайдів).

19 січня
Тема: Ефекти зміни слайдів
Прочитайте §15 ст.122-126. 
Перегляньте відео та виконайте вправу 1

Установіть анімаційні ефекти зміни слайдів 
своєї презентації.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.

22 листопада
Тема: Створення презентації
Прочитайте §11 ст.84-91. 
Перегляньте відео тавиконайте вправу 1


Перегляньте відео Вправа 3. Аналогічно виконайте свою презентацію яку розпочали раніше.  Перший (перша)...(велосипед, годинник, ложка, ручка... Коротка історія виникнення.




3 листопада
Тема:Растровий графічний редактор.
Опрацюйте пункт 7 ст.50-53.
Закінчуйте свій малюнок з надписом.
Спробуйте перетворити своє фото:
додати: зірочки, сердечки, вушка...
Скріншот вишліть у групу на вайбер.

20 жовтня
Тема: Додавання текстудо графічних зображень
 та його форматування.
Прочитайте пункт 6 ст. 43-46.
Виконайте практичну роботу користуючись ІНСТРУКЦІЯ
Можна виконати свій малюнок з надписом 
Вставка-WordArt-обрати шрифт.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте 
дотримуватися правил техніки безпеки.

13 жовтня
Тема: Багатошарові зображення,
 розміщення об'єктів у шарах.
Прочитайте: п.5ст.37-42.
Опрацюйте :ПРЕЗЕНТАЦІЯ 
Виконайте:Створіть векторні графічні зображення
 за орієнтовними прикладами.



6 жовтня
Тема:Особливості побудови й опрацювання 
векторних зображень
Перевірьте свої знання.
 Векторні та растрові зображення
Опишіть в робочих зошитах алгоритм побудови малюнка


Цікаве відео 




22  вересня
Тема:Операції над об'єктами та групами об'єктів.
Перегляньте відео

Якщо у вас є можливість, то побудуйте ракету або картинку на космічну тематику.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.


8 вересня
Тема: Безпека життєдіяльності при роботі з 
комп'ютером. Комп'ютерна графіка.
Перегляньте відео:


 Сядьте зручно на стільці. Закрийте очі та спробуйте у думках
 відтворити правила техніки безпеки в кабінеті інформатики.
А тепер візьміть підручник і уважно прочитайте параграф 1 ст. 6-10.

На допомогу відео
Виконайте  завдання із зірочкою *3 ст.12.
ПАМ'ЯТАЙТЕ:    Чим більше знаєш, тим більше можеш.
Е. Абу   


19 травня
Тема:  Реалізація програмного проекту.

Цікаві теми навчальних міні-проектів з інформатики:
Internet-іграшка, помічник або ворог?
MS PowerPoint – область застосування і приховані можливості.
Апаратні та програмні засоби для розробки презентацій.
Безпечний Інтернет вдома.
Майбутнє комп'ютерів
Види інформаційних технологій.
Візитна картка.
Вплив комп'ютера на здоров'я людини.
Можливості та перспективи розвитку комп'ютерної графіки.
Україна та інтернет.

Виберіть тему та створіть презентацію або повідомлення.


12 травня
Тема:  Реалізація програмного проекту.
Перегляньте відео.
Дай відповіді на запитання з відео про свій проект.



05 травня
Тема:  Розробка сценарію програмного проекту.
Перегляньте відео.
Виконайте стислий конспект.


28 квітня
Тема:  Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.
Перегляньте відео:

Хто може скористатися середовищем Скретч спробуйте виконати
завдання.  Чекаю на фотозвіти.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.


21 квітня
Тема:   Розв'язування задач з алгоритмічними структурами 
            повторення.
Опрацюйте п.21(2) ст. 176.Виконайте відповідні записи у робочих зошитах.
 Спроектуйте і складіть проект Світлячок(4) ст.182.

Відео вам на допомогу:
Хто може скористатися середовищем Скретч спробуйте виконати
 завдання.  Чекаю на фотозвіти.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.


14 квітня
Тема:  Розв'язування задач з алгоритмічними структурами 
            повторення та розгалуження. 
Перегляньте відео:



Хто може скористатися середовищем Скретч спробуйте виконати
одне із завдань..  Чекаю на фотозвіти.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.


7 квітня
Тема:  Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Опрацюйте пункт 21 ст.173-177.

Хто може скористатися середовищем Скретч спробуйте виконати
свій проект.  Чекаю на скріншот проекту.
 (можна скрипти ГРАВЕЦЬ та ВІРУС замінити готовими з папки).



31 березня
Тема:  Практична робота №6. Програмне опрацювання події.
Перегляньте відеоурок:
Хто може скористатися середовищем Скретч спробуйте виконати
свій проект.  Чекаю на скріншот проекту.

24 березня
Тема:  Програмне опрацювання подій.
Прочитайте  п.20, ст.163-166.
Перегляньте відео. Вправа 2. Будильник.

Хто може скористатися середовищем Скретч спробуйте виконати вправу  2 ст.168.

17 березня
Тема: Поняття події. Види подій.
Опрацюйте пункт 19 ст.155-161
Запиши  план.
Завдання:

1.     Запропонувати твердження такого вигляду: «Щоб створити подію …, потрібно …».

2.     Згадуючи літній відпочинок, Петрик вирішив розповісти своїм однокласникам про те, як одного разу на березі моря він побачив великого краба, який рухався вздовж берега. Щоб продемонструвати цю подію, Петрик створив проект у середовищі Scratch. Команди якої групи буде використовувати хлопчик?

Хто може скористатися середовищем Скретч спробуйте виконати вправу 1 чи 2 ст.158, 159.
Вам на допомогу відео:





30 грудня
Тема: Ефекти анмації. Рух об'єктів в презентаціях. 
Перегляньте відео



Складіть короткий конспект. У кого є ПК cпробуйте  зобразити схід сонця.
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.


9 грудня
Тема: Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. 
Увага! При роботі за комп'ютером не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки.
Опрацювати п.11, вибрати тему своєї презентації, виконай вправу 2 (пункти 2-4).
Дай відповіді на запитання 1-8 ст. 91.
Переглянь відео:




23 вересня
Тема:   Створення векторного зображення. Побудова зображення з графічних примітивів.

1. Опрацювати с. 21-25. Законспектувати та вивчити основні поняття
2. Виконати вправу 3. с.27. (вам допоможе відео)
3. Дайте відповіді на запитання с.27 (Обговорюємо, усно).
Перегляньте відео



"Наш будинок - Комп'ютер"







Дистанційне навчання з 18 березня
25 березня
Тема: Розв'язування задач з алгоритмічними структурами.
Опрацювати п.21 ст.176-179
Перегляньте навчальне відео


Виконайте записи алгоритмів розгалуження мал. 247 ст.177
Вправа 2. Літак-географ.

Завдання:
Опрацювати п.21 ст.176-183.


18 березня
Тема: Вкладені алгоритмчні структури
Опрацювати п.21 ст.173-175
Перегляньте відео


Виконайте записи алгоритмів розгалуження мал. 240 ст.173.

Вправа 1 Композитор ст 178.



Завдання:
Опрацювати п.21 ст.173-175.


Дистанційне навчання з 14 січня по 22 січня

21 cічня
Тема: Представлення презентації.
Закінчити презентацію на вибрану вами тему. Представити свою роботу.
Повторити пункт 11-16 с.84-127.
Якщо хтось не виконав цю роботу у вас є час створити презентацію на тему:
   "Здоров'я дорожче за золото".
Чекаю на ваші звіти)

14 січня
Тема: Планування та представлення презентацї.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 Вправа 1. Годинники.

Завдання. За зразком презентації Годинники ст.130 створи свою презентацію Телефон ( можна вибрати свою тему) на 6 слайдів. Підготуйся до усної доповіді із презентацією.

  1. Переглянь слайди для презентації Годинники ст.130.

  2.  Визнач мету її створення та структуру презентації. Склади план створення такої презентації.

  3. Дай відповіді на запитання:

  • Скільки слайдів містить презентація?

  • Які об'єкти розташовані на кожному зі слайдів?

  • Як підібрані заголовки слайдів?

  • Які текстові написи, крім заголовків, розташовані на слайдах?

  • Які ефекти переходу між слайдами застосовано та які аніма-ційні ефекти використані?

Прочитай п.16.

Склади план створення своєї презентації.



17 грудня
Тема: Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях
Опрацювати п.14 ст.112-121
Перегляньте відео


У кого є ПК можете спробувати виконати анімацію  (див. відео)


Домашнє завдання:
Опрацювати п.14 ст.112-121



5 листопада
Тема: Створення та редагування векторних зображень
У середовищі текстового процесора створити векторне зображення(ст.15-20 вам на допомогу)













Немає коментарів:

Дописати коментар